- friteuse 2X3 liter BL-92001 - RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de - friteuse 2X3 liter BL-92001 - RVS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk 12-09-2019

Miskoop

Een dubbele frieteuse leek me reuzehandig om friet en snacks tegelijk te kunnen bakken en ook om zo een pan vrij van snack-kruimels te houden om daarin de frieten te bakken.
Na aankoop vond ik het een beetje vreemd dat het letterlijk 2 losse pannen in 1 behuizing waren, met 2 stekkers. Toch maar even de beschrijving door lezen. Toen bleek dat beide pannen niet gelijktijdig op een zelfde elektragroep mochten.... helaas heb ik maar 1 groep in de schuur waar de pan staat. Ik zou een verlengkabel uit moeten rollen om vanuit huis de 2e pan gelijktijdig te kunnen gebruiken.
Onbegrijpelijk dat zo'n product zo verkocht mag worden want wie heeft wel 2 stopcontacten van verschillende groepen blakbij de plaats van de friteuse brschikbaar?
Ik stel me voor dat veel mensen dit niet beseffen en 2 x 2200 watt willen gebruiken op 1 elektragroep.
Een grote miskoop die ik zelfs niet via marktplaats verkocht krijg als ik in al mijn eerlijkheid dit verhaal benadruk.

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Voir 2 x 2200 watt zijn 2 elektragroepen nodig